Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Ivan Johansson - 25 mars 2009 21:24

Efter ett par dagar utan möjlighet till träning smet jag ner till Feelgood och körde ett pass på löpbandet. Det har runnit lite i näsan några dagar utan att jag känt mig sjuk eller nå't så jag tänkte att antingen bryter det ut eller så blir jag frisk. Efter några minuters kändes det ändå bra och jag drog igång intervallen, 15, 15.1, 15.2, 15.3 gnissel-gnissel?

Löpbandet började slira när jag hade minuten kvar!

Körde ändå färdigt men avslutade med två minuter på ett annat band i 16.0

Det här är det högsta medel jag sprungit på sedan jag började köra löpband (och mäta), 15.24 km/h, 1% lutning. It's a sign!


Efteråt körde jag bålstyrka och lite axlar/rygg för kajaken.


Pass: H&H, löpband 4 x 4 min, hårt.


Ovido - Quiz & Flashcards