Alla inlägg under september 2008

Av Ivan Johansson - 30 september 2008 22:28

Jag har inte kunnat träna på några dagar av olika anledningar så i kväll kändes det otroligt motiverande att träna. Jag hade hoppats på ett spinningpass men de var redan halvvägs när jag kom in mn jag hängde på ändå.


Det blev:

35 minuter hård spinning

Ett H&H på löpband, 14.3, 14.6 o sista stegrande 14.7-.8-.9-15 km/tim

Därefter lite styrka bål o armar samt stretch


Kände mig nöjd efteråt och formen verkar rätt ok.

Av Ivan Johansson - 28 september 2008 23:21

Stack ut på första träningen på GT:n. Kändes mycket bra!!

Den kändes rapp och stabil, växlarna smackade i bra och bromsarna är GULD jämfört med gamla Meridan.

Körde ner till knäppaviken och vidare upp till lustigkullebacken, uppför den, hem till Kjell för ett glas vatten och vidare hemåt via kanalen. Skön tur...

Av Ivan Johansson - 27 september 2008 23:18

Körde ett kanalvarv i lite lugnare tempo. ville känna om hälsenorna höll. Längtade lite till Lidingöloppet. Det är fjärde året i rad som jag inte kunnat hålla mig frisk/oskadad innan loppet pga överbelastning av nå'n typ. Börjar bli trött på det. Nu ska jag prova att variera min träning mer får vi se vad det ger...

Av Ivan Johansson - 25 september 2008 23:08

Löneförhandlingarna på jobbet är klara. Det föll rätt väl ut i år så jag passade på att ge mig själv en present. Det blev en ny MTB från FreeSport i Motala.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards