Alla inlägg den 3 april 2009

Av Ivan Johansson - 3 april 2009 21:35

Lasse Bard messade i går kväll om match. Jag blev lite spelsugen igen och ställde upp. Körde en match i kväl mot en del gamla kolleger från Bofors. De var rätt stela gubbarna...

8-0 till oss med halva laget borta och nu är vi i stort sett klara mästare i år igen för, ja är det 12:e året irad? Måste kolla med grabbarna.

Vi gick runt på tre backar men det var inget vidare tempo. Bestämde mig för att köra ett varv runt kanalen som komplement. Det har ju varit fantastiskt väder ett par dagar men jag har bara suttit inne med BMW-representanter i två dagar nu och haft granskning av mitt projekt. Jag var hlt enkelt tvungen att känna lite på det härliga vädret.

I morr'n är det match igen med killarna, sen blir det kajak, minst 20 km.


Pass: innebandy 2 x 15 slött, tempo 7.5 km medel.


ps. DS trainer 13 är ju en helt magisk sko. Köp den innan den försvinner från marknaden. 14 är mycket klumpigare - tyvärr! 

Ovido - Quiz & Flashcards