Alla inlägg den 11 april 2009

Av Ivan Johansson - 11 april 2009 19:37

Så här lugnt låg inte Vättern idag men fint var det.


Idag var det ett härligt väder hela dagen. Marcus har fyllt 15 idag, ny moppeägare och lycklig som få. Det har lyst i ögonen hela dagen på honom - härligt.

Det ko en massa folk på kalaset, kanske dubbelt vad jag räknat med men kaffebröd och tårta räckte till. Vi satt ute och myste i vårvärmen.

Själv tog jag en tur i kajaken när alla gäster gått hem. det ver inte riktigt så stilla som på bilden idag men riktigt härligt iaf. Jag höll ca: 7 min/km i marchfart. Har ingen aning egentligen om det är fort eller inte. måste kolla upp det. Känns definitivt som jag skulle kunna hålla 7:30 i 3 mil redan idag...

Det är satans skönt med kajak. det är inte riktigt som träning ännu. det går så lugnt och fridfullt. det är mer en ren njutning.


Pass: Kajak, 10 km medel.

Av Ivan Johansson - 11 april 2009 07:40

Rebus för min son Marcus födelsedag.

Ovido - Quiz & Flashcards