Alla inlägg den 2 november 2008

Av Ivan Johansson - 2 november 2008 22:43

Kände mig lite trött i morse efter 40-års-festen igår men jag pallrade mig upp rätt tidigt ändå för att få in rytmen i kroppen. Det var ju rätt lugnt ändå igår kväll.

Nåväl, efter lite mattesupport till Linda under eftermiddagen körde jag ett distanspass i Fålehagen. Omklädning på Feelgood, ner till Fålehagen och 14 km där och sedan tillbaka igen, total 17,5 km, och jag var rätt trött. Var tvungen att trycka i mig en Gainomax innan duschen, kände mig helt slut faktiskt...


Hade nog kajakpasset från igår lite kvar i kroppen. Det kändes ändå rätt bra sista kilometrarna men väl framme blev jag skittrött. Jag genomförde det iaf och jag höll godkänt tempo. Känner mig riktigt nöjd med helgen faktiskt!


Nu känns det som jag är på den nivån jag ville inför vintern. Nu krävs det lite vinterplanering för att närmaste månaderna ska går bra. Jag vill vara urstark till Göteborgsvarvet i Maj.

Ovido - Quiz & Flashcards