Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Ivan Johansson - 26 oktober 2008 22:55

Det har inte blivit mycket till träning under veckan. Det mesta har gått åt till jobb (budget), matlagning och läxhjälp (båda barnen hade matteprov fredag). Jag blir lite lättirriterad när jag inte får träna - man har väl viss abstinens misstänker jag.

Idag kom jag iaf ut en sväng. Körde ett rät lugnt distanspass i Fålehagen 10 km + transport ca: 3,5 km. Det var ett skönt pass och jag lyssnade på MP3 hela passet. Det var ett tag sedan jag använde det. Varför har jag inte det oftare? Måste komma ihåg det.

Väl tillbaka på Feelgood körde jag lite bål, axlar och rygg - skönt.


I morgon åker Marcus på fotbollsläger på lovet. Han verkar se fram emot det - kul!


Linda är på Harry's i kväll. Ska hämta henne 24:15. Hon börjar bli stor tjej nu...

Ovido - Quiz & Flashcards