Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Ivan Johansson - 27 oktober 2008 22:24

Lars Bard, lagledare för Litho:s lag i korpinnebandyn, har varit på mig ett tag om jag inte skulle börja lira igen. Han lade in mig i sin SMS-distributions-lista så jag har fått lite uppmaningar till träning under ett par veckor. I förrgår kom iaf en kallelse till match mot Solfjäderstaden 93:or förstärkt med lite A-lagsspelare. Tänkte ett par sekunder på skaderisken men sen hade jag bestämt mig, det blir comeback igen...

Vi spelade i kväll och det var riktigt kul. Vi vann en jämn tillställning med 6-5 och det gick förvånansvärt lätt faktiskt. Det är lite speciellt med innebandy för det är SÅ intensivt under korta perioder.

Kul var det iaf så det blir mer. Fredag var det visst seriematch i korpen...

Ovido - Quiz & Flashcards