Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Ivan Johansson - 30 oktober 2008 23:46

Idag körde jag H&H på löpband. Första snöovädret rasade utomhus så det fick bli löpband inomhus i stället. Det funkar faktiskt rätt bra att köra intervall på löpband. Jag gillar det för det är en så "kontrollerad" miljö. Man ser hur länge man springer och exakt hur snabbt man springer. Det kan ju aldrig ersätta riktig löpning dock, men det kanske är skönt.


H&H:

1. 14.5 x 4,

2. 14.6 x 4,

3. 14.7 x 4,

4. 14.8 x 2min + 14.9 x 1 min + 15.0 x 2min!

medel: 14.69



Nu stormar det ute så det knakar i huset. Ska det bli lika blåsigt den här vintern? Gudrun, Per, vad blir det härnäst?


Funderar på att anmäla mif till HÅEC så man har det gjort. Då finns det ingen återvändo - bara hård träning tills man fixar det...

Av Ivan Johansson - 30 oktober 2008 07:14

Jag hade glömt hur lätt man får träningsvärk av innebandy. Även om man springer flera mil i veckan och tränar allt möjligt så får man obönhörligt träningsvärk i röven om man inte kört på ett tag. Det är så mycket låga rörelser i innebandy så det slår tydligen aldrig fel.

Shit vad stel jag var när jag gick upp ur sängen i morse...


Vet ni förresten ett svenskt ord med fyra "o" i följd?

Ovido - Quiz & Flashcards