Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Ivan Johansson - 25 maj 2009 23:55

Jag och barnen har tjuvstartat sommaren! Östenssons hade HALLON och det kunde jag inte motstå så vi tog vaniljglass med färska hallon till efterrätt.


Det smakade sommar!

Av Ivan Johansson - 25 maj 2009 23:47

Idag var det underbart väder. Egentligen ville jag bara åka ner till Vättershall o fika men det var fotbollsmöte på MAIF. Ett bra möte faktiskt, ett av de bättre vi haft. Det kan komma bra grejer framöver....

Innan mötet hann jag iaf ut på en runda runt kanalen. Det är så fint vid kanalen så här års. Sprang i rätt högt tempo tyckte jag själv men blev stum på slutet  och kom in på 27:10 ungefär vilket inte är så bra. Trodde på bättre tid men lite stum i benen efter gårdagens MTB var jag nog. Skön tur i alla fall.


Pass: Löpning, tempo 7.5 km hårt.

Ovido - Quiz & Flashcards