Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Ivan Johansson - 24 maj 2009 23:25

I morse ringde klockan vid 8.00 och det var dags att ge sig upp för motionscyklingen med MAIF - NOT!!

Jag sket i det idag. Jag kände inte för det helt enkelt. Kanske hade jag undermedvetet planerat för något annat redan när jag vaknade.

I stället blev det MTB på eftermiddagen, i perfekt väder, och helt oplanerat. Cyklade iväg utan GPS eller nå't, letade mig neråt knäppaviken och upp mot Charlottenborg, vidare förbi broder Kjell och till Fålehagen. Körde ett och ett halvt varv på den nya MTB-banan - vilken positiv överaskning!!

Tack alla ni ideella underbara människor som byggt den här åt oss motalabor!! Det kommer bli många turer i den i sommar!

Jag tog ett kort, tappade mobilen isamma moment och sen var jag tvungen att ringa ett par missade samtal. Till slut ringde jag Ove och det blev fika i hamnen - gott!!

Därefter full fart hem utmed kanalen och dags att göra sig klar för kvällen fotbollsmatch. MAIF P94 - Nyköpings BIS 2-3, tyvärr. vi var värda bättre denna match OCKSÅ!!


Pass: MTB, ca 3 mil - medel.


Ovido - Quiz & Flashcards