Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Ivan Johansson - 20 maj 2009 22:09

Jag har alltid gillat klurigheter som gåtor, puzzel och kluriga problem och nu på senare tid har jag fastnat för Sudoku. Men nå't som ALLTID fashinerat mig är synvillor så därför får ni, likasinnade, en guldlänk till en kille med svart bälte i ämnet...


Håll tillgodo!

Av Ivan Johansson - 20 maj 2009 21:22

Var riktigt sugen idag att komma ut och springa igen. Lustigt att man inte får nog efter en halvmara? Konstigt nog ger det bara mersmak och det var en rätt skön känsla initialt men vartefter jag sprang blev jag inte varmare och mjukare i kroppen utan bara stelare i lår och vader tyckte jag.

Ingen skön känsla alls. Jag skulle nog gjort som Thomas och beställt massage. Nåväl, det gick rätt fort iaf och det var riktigt fint runt kanalen i kväll.


Pass: Löpning, 7km - lugnt.

Ovido - Quiz & Flashcards