Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Ivan Johansson - 3 januari 2009 15:41

Bilden visar procentuell förbättring rel 16 okt...


Det blev en förbättring men inte tillräckligt mycket för att hålla trenden...

Jag körde ett pass på Feelgood idag igen för att se om formen håller i sig eller om jag tappat eller förbättrat. Lyckades förbättra något men ansträngningen var högre än någon gång förut så jag tror inte jag förbättrat mig.

Höll iaf 15,19 i snitt i intervallerna. Startade på 15.1, 15.2, 15.3 men jag var rätt trött efter tredje, gick ner på 15.1 först två minuterna och avslutade på 15.2 sista två. Skittrött efteråt!

Gott iaf att inte ha tappat efter sjukdom, julmat o allt slappande under helgerna.

Kände lite i höger hälsena efteråt - hoppas det inte är nå't allvarligt...

Ovido - Quiz & Flashcards